انعکاس

موهات اندکی کلمه می شود درباد

                                                            راه ازپاهای تو بالا می رود

                                                                      وابتداروی دستهای زمین باد می کند

                                                    ببین ! این ماه عینکی روی خودش ها میکند

                       وهمچنین خزش یواش من روی خودم

                        تو هم که بدل سایهء خودت شده ای

کور ازمیانه های خورشید دویده ایم

                                                   حالا خسته ازپاهای تو بالا رفته ام

                                                   که به نیمه نرسیده بخار می شوم

اندکی زمین باش تا امن شوم

          روی دستهای پینه بسته ء باد تخم می گذارم

                                                  وتو ها میکنی     ها می کنی

                                                            ها ها می کنی

                                                                 های های می...

                                                                                ک... نم

این خورشید بدلی را به چشمهای نیمه کاره ء من ببخش

                                                                          و موهای خودت باش

چیزی به انعکاس عجیب لبهای من

                                                       روی کشاله های عینکت نمانده

حالا تو باید روی سایه ء نامشخصی نشسته باشی

                وکسی روی خزش یواش دستهای من ها کند

                 روی خمیازه ء ماه

                                           تور سفیدی می کشم

                                                                                  و

                                                                                             می خوابم ! 






                          


نظرات 9 + ارسال نظر
ایران پیکس پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com/post-67.aspx

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت

جدیدترین عکس های بازیگران سریال جومونگ - سوسانو - جومونگ-تسو- یانگ پو - بانو یومی یول - و...

جدیدترین عکسهای بازیگران سریال حضرت یوسف - یوزارسیف - بانو نفرتیتی - زلیخا - آخن آتون - و ...

عکسهایی از بهترین بازیگران زن ایرانی و خارجی

منتظر حضور سر سبز شما هستم

http://iranpix.blogfa.com/post-67.aspx

موفق باشید
یا علی

نوید دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ق.ظ

بسیار زیبا احسان.......
بعدیاشم از راه برسون
به یادتم
بای

سالاد خرچنگ چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.golnooosh.blogfa.com

از اینکه روی خودت می خزی خوشم اومد.

[ بدون نام ] شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.zerro.blogfa.com

سلام. مرسی که سر زدی.

سپیده پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.zerro.blogfa.com

سلام
مرسی که اومدی. گاهی نمی تونم از فرو رفتن تو خودم جلوگیری کنم گاهی هم نمی تونم تو محیط فرو نرم. گاهی چاره ای نیست.

ترتیزک پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.tartezak.blogfa.com.

تاملی بر مجموعه شعر " به وقت البرز " سروده ی مهرنوش قربانعلی



ادامه نیم بند آزمایشی ….

میناکامران سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ

ها ...ها......حالا گرم شدی! خوبی تو؟ هی من که کلا از دنیای شعر و داستان زدم بیرون تنها گاهی یه چیزیایی میخونم. بعضیوقتا بدجوری دلم واسه بعداظهرهای پنجشنبه می گیره! واسه تموم شیطنت هایی که می کردم. واسه حال خرابم.

ورگ چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ

zibaast

shima پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

kheili ghashang bod
ensafan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد